Klantervaringen (QDNA)

Middels QDNA worden uw ervaringen van de door ons geleverde zorg in kaart gebracht. QDNA is een onafhankelijke partij die voor verschillende paramedische disciplines de kwaliteit van de geleverde zorg monitort. Het ESP Centrum krijgt inzicht in de positieve punten en verbeterpunten, waardoor wij onze zorgverlening kunnen verbeteren en beter kunnen laten aansluiten bij uw wensen.

Tijdens de laatste behandeling vraagt de fysiotherapeut aan u of u wilt deelnemen aan dit klantervaringsonderzoek. Dit wordt vastgelegd in het patiëntendossier. De fysiotherapeut kan u na afloop van de laatste behandeling een tablet geven om de vragenlijst in te vullen. Wilt u dit later doen, geen probleem, dan ontvangt u een e-mail met de link naar de vragenlijst. Vragen die gesteld worden hebben betrekking op een aantal thema’s waaronder de geleverde zorg, de praktijk, privacy en bereikbaarheid.

Wij als praktijk zijn erg geholpen als u uw ervaringen met ons deelt. Hoe meer resultaten we ontvangen, hoe beter we onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren en aanpassen aan de behoeften. Deelname aan deze vragenlijst is echter niet verplicht.